Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Ἀγαπημένο μου παιδί...

«σ δσε μου τ χέρι σου ν κρατηθ, τ διο κανα κι γ ταν κανες τ πρτα σου βήματα...»

Τν μέρα πο θ προσέξεις τι γέρασα, κι ατ φοβμαι πς δ θ ργήσει ν γίνει, κνε πομον κα προσπάθησε ν καταλάβεις. Μπορε τ χρόνιά μου ν πέρασαν. Μπορε ρυτίδες ν χάραξαν τ πρόσωπό μου...  Όμως οτε καρδιά μου χασε τν τρυφερότητά της, οτε τ μάτια μου τν γάπη πο σ κοιτοσαν. π τν πρώτη στιγμ μουν δίπλα σου κα μ νείπωτη λαχτάρα περίμενα τν ρχομό σου....!!!
Κι ταν τ θαμα γινε, π τν ετυχία μου νοιξαν ο ορανο κα χαρά μου ταν περίγραπτη!!! Στ χρόνια πο πέρασαν, μουν δίπλα σου μ τν γάπη πού σου ξιζε κα τν τρυφερότητα πο χρειαζόσουν... μως χρόνος εναι δυσώπητος κα ο λλαγς πάνω μας εναι ρατές..
Γι' ατ ν κάποια φορ λερωθ τν ρα πο τρώω ἐὰν δυσκολεύομαι ν ντυθ, δεξε κατανόηση. Θυμήσου μ πόση πομον ξόδευα ρες τέλειωτες ν σ βοηθ! ταν μιλμε ἐὰν παναλαμβάνω τ δια πράγματα μ....
μ παρεξηγες κουσε μέ: ταν σουν μικρ παιδί, πρεπε ν σο λέω πολλς φορς τν δια στορία μέχρι ν σ πάρει πνος..!! ταν δ θέλω ν κάνω ντος μ θυμώνεις, θυμήσου τς χιλιάδες δικαιολογίες πο βρισκες προκειμένου ν μ πείσεις ν μ σ λούσω. ταν διαπιστώνεις τν γνοιά μου πάνω στ νέα τεχνολογία δσε μου τν παραίτητο χρόνο ν προσαρμοστ κα μ μ κοιτς μ περιπαιχτικ βλέμμα! ταν συζητμε κα ξεχνάω κάτι,δσε μου χρόνο ν τ θυμηθ... Κα ν δν μπορ μν κνευρίζεσαι...
Τ
πι σημαντικ εναι δια συζήτηση! Σ δίδαξα τόσα πολλ πράγματα: ν ντύνεσαι σωστά..Ν τρς σωστά... Ν ντιμετωπίζεις τ ζω μ θάρρος... ταν δ θέλω ν φάω μ μ πιέζεις ξέρω καλ πότε πρέπει κα πότε χι..!! Κα ταν τ κουρασμένα πόδια μου δ μο πιτρέπουν ν περπατ. Μ στανεχωριέσαι, φυσικ εναι!!
 
σ δσε μου τ χέρι σου ν κρατηθ, τ διο κανα κι γ ταν κανες τ πρτα σου βήματα... Τ ξέρω λικία μου δ μο πιτρέπει ν εμαι τόσο δραστήριος σο θ θελα. στόσο τ καταφέρνω ν πιβιώνω. Κάποια μέρα θ καταλάβεις τί ννο...
 Κάποια μέρα θ
καταλάβεις, τι παρ τ λάθη μου, πάντα θελα τ καλύτερο γι σένα... Κα προσπάθησα μ λες μου τς δυνάμεις ν τοιμάσω τ δρόμο σου..!! Δν πρέπει ν ασθάνεσαι λυπημένο,πειδ εσαι ναγκασμένο ν μ βλέπεις δίπλα σου...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ!!!
 
σοφία μου κα πείρα μου σο εναι παραίτητη!!
 Δ
σε μου τ χέρι σου...κα βοήθησε μ ν τελειώσω τ δρόμο μου μ ΥΠΟΜΟΝΗ -ΑΓΑΠΗ κα ΕΙΡΗΝΗ..!! κι γ θ σο τ ξεπληρώσω μ να χαμόγελο κα μ τν πέραντη γάπη πο χω μέσα μου γι σένα...!!